An-Ca Events

Povestea Noastra de Succes
About Image3
About Image4
About Image5
About Image5
About Image5
About Image5
About Image5
About Image5

Suntem Anca Ungureanu si Catalina Mincu si impreuna suntem fondatorii An-Ca Events. Aceasta agentie de organizari de evenimente s-a nascut in 2006, din dorinta si ambitia noastra de a aduce un suflu nou in industria de profil. Am inceput cu evenimente mici, am urmat cursuri de specializare in domeniu si am crescut incet, dar sigur. Am construit de-a lungul anilor, in jurul nostru, o echipa, cu oameni tineri, dedicati, atenti si la cele mai complexe solicitari ale clientilor nostri.

In cei 10 ani de activitate am trecut prin multe suisuri si coborasuri impreuna, insa un lucru a ramas neschimbat; obsesia noastra pentru noutate, pentru calitate si pentru evenimente de succes. De-a lungul timpului, ne-am construit un portofoliu divers de evenimente precum: nunti, botezuri, petreceri corporate, workshop-uri, cursuri sau lansari de produs.

Am stiut de la bun inceput ca fiecare client care ne va trece pragul va avea asteptari inalte de la noi. Nuntile, botezurile si chiar si unele petreceri corporate sunt evenimente importante care trebuie sa se desfasoare fara probleme. Din acest motiv, noi ne-am straduit intotdeauna sa punem nevoile clientilor nostri pe primul loc si sa facem tot ce ne sta in puteri pentru a le oferi exact ceea ce isi doresc.

Vrem sa stim totul despre evenimentul tau.

Hai sa stam de vorba

Anca si Catalina

Adica An-Ca Events, Evenimentul Tau Incepe cu Noi
Anca Ungureanu

Anca Ungureanu

Florist Designer

Co-fondator An-Ca Events, master florist profesionist, certificat de Ministerul Educatiei Nationale, cu diploma de Decorator Floral si Formator.

„Perfectionarea mea a inceput cu Professional Dutch Floral Design, absolvit in 2014 si a continuat cu Advanced Dutch Flower Design Course, absolvit in 2015, la Institutul Boerma in Olanda, una din cele mai prestigioase scoli de design floral din Europa.

Perfectionarea continua si astazi sub indrumarea celebrului master florist belgian, Tomas De Bruyne si Hitomi Gilliam, in cadrul programului European Master Certification(EMC). In urma absolvirii acestui program, am obtinut in 2016, titlul de master florist

In perioada studiului, am avut ocazia sa lucrez alaturi de mentorii mei, nume mari din arta florala europeana: Jaqueline Boerma, Tomas De Bruyne, Gregor Lersch, Manon van Dijken, Klaas Dijkstra, Nicky Markslag si multi altii.

In 2015 am reusit sa deschid o poarta europeana, sustinand propria mea demonstratie de arta florala la Fleuramour(Belgia), cea mai mare expozitie de arta florala din Europa. A fost o experienta frumoasa, astfel ca in 2016, am fost selectata, sa am propriul design floral, la editia din acest an. Exerienta belgiana, Fleuramour 2015 m-a ajutat in procesul de perfectionare si relationare cu ceilalti floristi europeni, prin implicarea directa in realizarea design-urilor pentru mai multi artisti floristi, cum ar fi: Tomas De Bruyne Lucinda Maria Van Der Ploeg, Jaqueline Boerma si multi altii.

Imi place sa fiu meticuloasa in pregatire si perfectionare, lucru care face ca practicile si tehnicile de lucru pe care le stapanesc, sa fie intr-o constanta stare de schimbare si imbunatatire.”

Catalina Mincu

Catalina Mincu

Event Designer

Co-fondator An-Ca Events, designer de evenimente, certificat de Ministerul Educatiei Nationale, cu diploma de Decorator Floral, Organizator de evenimente si Formator.

“Perfectionarea in organizarea evenimentelor a inceput acum 10 ani si continua si astazi. Cu fiecare eveniment organizat, am invatat sa devin un profesionist in domeniu. Cu fiecare client multumit, am invatat sa ii multumesc pe urmatorii. Am realizat concepte de evenimente si am descoperit din experienta cum se creeaza efectul “wow” pentru invitatii clientilor mei. Stiu care sunt elementele principale in arhitectura evenimentelor private si de business si astfel, pot construi un concept de eveniment cu impact real, adaptat cerintelor si preferintelor clientilor mei.

Activitatea de event management pe care o desfasor, cuprinde cateva etape esentiale, fara de care, un eveniment nu poate avea succes: crearea conceptului, proiectarea si planificarea evenimentului, desfasurarea evenimentului si comunicarea post eveniment. Recunosc cinstit ca in ultima parte, cea de dupa eveniment, traiesc unele din cele mai frumoase emotii...clientii nostri stiu de ce!!!

Imi place nespus de tare sa coordonez, atat in perioada premergatoare evenimentelor, dar si ca event planner, cu participarea mea directa cu activitati si responsabilitati, in timpul evenimentului. In acest mod pot fi conectata suta la suta la emotiile oamenilor.

Am invatat de-a lungul anilor ca organizator de evenimente, sa am abilitatea de a controla fiecare dintre micile aspecte, fara sa pierd din vedere imaginea de ansamblu. Stiu sa comunic in cadrul echipei si sa imi adaptez ideile creative obiectivelor stabilite initial. Stiu, de asemenea, sa repliez echipa cand obiectivele stabilite initial nu mai corespund cu realitatea.

Din puctul meu de vedere si din experienta acumulata, am concluzionat ca un bun organizator de evenimente trebuie sa fie organizat, coordonat, creativ, rezistent la stres, vanzator, cunoscator al pietei, comunicator, psiholog, diplomat si negociator”

De ce sa alegi An-ca Events?

  • Lucram de 10 ANI in domeniu insa interesul si pasiunea noastra nu s-au diminuat catusi de putin; dimpotriva, am reusit sa invatam din greseli, astfel incat sa va putem oferi o calitate sporita a produselor si serviciilor
  • Avem SPECIALIZARE AVANSATA in domeniul design-ului floral profesionist, prin absolvirea mai multor scoli europene, renumite, de profil
  • Cautam constant sa dobandim noi si NOI CUNOSTINTE SI APTITUDINI, prin particioarea la evenimentele de anvergura din domeniul floral european si ne interesam constant despre modelele si tendintele novatoare din domeniu.
  • Pentru ca suntem inspirati de design-ul floral european, cream pentru fiecare an(sezon), tipuri de aranjamente de masa(ex: luxury, umbrela, vintage, cu pene, acvatic, minimalist, clasic, etc) care sunt UNICE pe piata actuala existenta
  • Pentru ca avem furnizori de flori autohtoni, va putem asigura de PROSPETIMEA florilor in buchete si aranjamente
  • Nu lucram cu intermediari si astfel puteti beneficia de PRETURI rezonabile pentru aranjamentele florale
  • ASCULTAM poveştile, până în cele mai mici detalii, referitoare la evenimentul ce urmează să aibă loc, numai aşa îl putem personaliza.
  • Asiguram CONSULTANTA GRATUITA si sfaturi periodice pana la eveniment
  • Ne INTALNIM cu voi, clientii nostri, in locatia unde are loc evenimentul, pentru a-l personaliza cat mai atent
  • PERSONALIZAM detaliat si unic fiecare eveniment. Nu facem NICIODATA de 2 ori acelasi design, pentru că şi voi, clienţii noştri sunteţi diferiţi.
  • Va asiguram de PREZENTA noastra obligatorie la locatie, la fiecare eveniment organizat
  • Acordam BONUSURI din cele mai variate( exemple: un aranjament sau buchet gratuit pe an, timp de 3 ani, cand aveti nevoie pentru orice ocazie sau 10% reducere la aranjamentele noastre de peste an: Aniversari, Vallentine’s day, Martisor, Paste si Craciun, etc, in cazul in care ne alegeti ca partener pentru organizarea unui eveniment,
Iubim foarte mult ceea ce facem si nimic nu ne face mai fericiti decat un eveniment reusit, fie el un botez, o nunta sau o petrecere corporate. Vino la An-Ca Events si vei avea parte de cele mai bune servicii de organizare evenimente, la preturi rezonabile!